Wednesday, July 9, 2014

慘不忍賭

本來無諗住睇巴西對德國,基本上之後所有的賽事既時間都唔係好啱,應該都唔會睇。

但尋日喺公司無乜嘢做,臨放工前諗住睇一陣都好啦,點知一開個視頻就見到德國入球,喂,好似啱啱開波咋喎!

跟住我都無乜為意,一邊做其他嘢一邊睇,點知唔夠一陣,德國又入波!唔係吓FA?!正當我仍然WTF之際,又見到德國入波,快到我以為係重播番之前嗰球。

呆咗。Disappointed smile我諗全世界睇緊既人都呆咗。

跟住唔夠十分鐘,又俾人入多兩粒,我完全唔敢相信自己既眼睛。

我聽人家同睇新聞講,知道巴西兩個主將一個傷出一個停賽,我都唔睇好佢哋會嬴,但都估唔到會但國家隊唔係淨係得佢兩個吓話?少兩個唔係差得咁離譜吓話,下下俾人鏟咗個波之後反搫,防守唔知做乜,亂七八糟咁。

最不滿既係俾 Klose 入到波,俾佢超越到肥仔朗,成為 all-time top scorer. Annoyed

我覺得佢哋仲慘過西班牙俾人炒兩場。

No comments: