Wednesday, July 9, 2014

驚死蝕底的為食鬼

小J 愛食差不多是人人都知的了。但佢家吓大大吓仲加埋驚死蝕底的個性。

案件一

話說有一日食飽飯,小J在廳玩,我在廚房收拾殘局。咁我口痕就喺廚房偷食一舊芒果乾。小J同我講嘢我咪應吓佢,點知我一路趙一路講嘢俾佢發現到,佢一聽出我個口內面有嘢,咋咋林放底 whatever 佢做緊既嘢,衝入嚟廚房問

"What are you eating?"
"無額,食乜呀?" (仲想狡辯-ing)
"What are you eating? 呀..." (示意要張開咀吧)
(無奈服從)
"What is that?"
"芒果乾"
"I want 芒果乾 too"

案件二

Chicken fingers dinner.

"你吉兩條好喇,食完先仲肚餓先再攞"
(聽話地吉咗兩條,a minute later, looked over at 詹占's plate)
"Why he has three?"
"因為佢大個,大個咪要食多D"
"I am big, too! I need to eat more."

好彩最後都說服到佢食咗自己嗰兩條先。

No comments: