Friday, December 3, 2010

Celery Root

一種很醜陋很醜陋的根類植(食)物,

係咪好樣衰呢?成個異型怪物咁款.

我知道呢樣野既 existence 好耐架喇,亦知道係食得既,但無啦啦喺超市見到佢咁樣衰係唔會有衝動要買黎試架囉.

直到上幾個星期.

詹占個朋友阿拔有個 play farm,佢間唔中會俾d蔬菜我哋,上幾個星期俾咗個 celery root 我哋,我哋一路都諗住整黎食,但拖咗兩個星期,阿拔又有收成,又俾多個 celery root 我哋.於是無可再拖,我上個星期 roast 咗一個黎食.

只係加咗 olive oil 同 rosemary,roast 咗成個半鐘.咦,原來又 ok 好味喎:煮得夠熟夠林既話個 texture 似 sweet potato, 唔夠熟既話就爽似紅蘿蔔.味道呢,似紅蘿蔔 cross 西芹.

Nutritional value 都唔差:
http://whatscookingamerica.net/Vegetables/CeleryRoot.htm

仲有呀,雖然係叫 celery root, 但其實唔係西芹既根呀,請注意唔好搞錯!

No comments: