Friday, December 5, 2008

相片也搬家

雖然 Windows Live Space 既相簿在 update 之後好像進步了,但佢竟然將我辛辛苦苦咁排好相片的次序都掉亂了,更加令我下決心棄掉它啦.

當然不會將以前的相都搬,十世都未搬得完,而且新 host 的容量亦有限.只會由英國之旅的相開始,為的是連貫性囉,無奶油將個tripd相斷開兩節咁host架嘛.

新的相簿網址是:
http://picasaweb.google.ca/olithebibby

經已將原本在 Live Space 英國之旅的都搬了.Picasa 還不錯耶,雖然容量有限,但那裡有不用錢又無限的 host 丫,就算現在有但過不了多久當多人用了之後又會開始加 restrictions 開始收費,那來免費的午餐.Picasa 1GB多的容量,只要將相片 downsize 了之後才上載便行,反正其他人也不會 download 我的相來印 poster(如果真係咁嘗面要印的話問我攞我一定會 send 原裝的給你).到得容量爆滿時舊的相也無人看可以除下來喇.

加上 Picasa 有 support Mac upload. 那我不用下下 export 出去, transfer 去另一個 computer 再等詹占不用電腦而我又得閒的時候才 upload.方便得多又做少幾個步驟.而且 Live Space 的相簿其實蠻低能的,如果開左個 page 去 edit caption, 個 page 開得太耐而又唔 save changes 既話,到要 save changes 的時候會 save 唔到,下下都要 edit 下 save 下,然後又要 click 番入個 edit page 繼續 edit.好幾次都不小心過了時限搞到要重頭再來,好煩囉!雖然不知 Live Space update 左之後這個問題是否解決了,但我經已受夠了.

遲些會有新相上載的啦,到時再出通告.

No comments: