Tuesday, December 30, 2008

可以再遲一點嗎?

尋日的gathering其實是蠻可以的喇,遊戲幾好玩,大家都好似ok投入。其實真的是不錯喇,而且還給我發現了一個很用腦汁但我又覺得好好玩的遊戲(雖然 I totally suck at it),通常太用腦汁的例如蘇格蘭警察那些就不要預我,但這個我很喜歡耶,可能是很 fast pace 的關係吧。問人家借了回來,眾人走了以後我跟詹占還玩了兩次,遊戲還好在兩個人玩也不是太 predictable like other games, 基本上我是當自我挑戰多於比賽,所以只得兩個人玩也很好玩,大概一個人玩也ok吧。

Anyway, 離了題,gathering 雖然好,但這班人呀,真的是十個有八個遲到,仲到不是遲一點點,是遲一個鐘,是什麽人來的?這不是 drop in party 耶,我也有 host 過 drop in party, 但這個不是耶,明明話明是四時開始的嘛,明明無人反對,明明又無人話會遲到,但就是得三個人準時,連平時很準時的也遲,搞什麽呀?

另一個人更犀害,成五點先打電話黎話幾多點開始,同埋問地址係乜?好嘢,真係想頒個奬俾你。

再者,明明人家在 email 已經話明要洗要切的唔該喺屋企洗完切完先好出現,但來到仍然是未洗未切。都算嘞,你要洗要切唔係應該早d出現,咁你咪可以黎左先洗先切囉,又唔係既,真係吹脹。唔好意思既係我對某人不公平了,她真的是來到了自已洗,但我卻幫某某人洗了,對不起,虧待了她,well... I should say, 對不起,厚待了某某人,因為他們全都是遲到一份子。

雖然我有好多 complain, 但其實真係ok架個 gathering, 我係怨婦,你就俾我 complain一下吧。

2 comments:

Anonymous said...

Since you like the game Set so much.. you can go to these links to play online..
http://www.nytimes.com/ref/crosswords/setpuzzle.html#howtoplay
I like the NY times more since they tell you what's wrong.
http://www.setgame.com/set/index.html
This one has a flash tutorial and a SET puzzle each day.

Anonymous said...

that's our generation....i always easily get irritated by others behaviours like these....try to close ur eyes n pretend not seeing it.....hahaha