Thursday, December 18, 2008

Hate UPS

在網上買了東西,人家公司要用UPS送貨,我也沒法子,東西又大件,沒法去UPS貨倉拿貨,被是在家中等,尋日咋病沒上班,就是在家中等了一整天。一整天就是在家 refresh 又 refresh 個 tracking system 個 webpage, 明明寫著準時 as scheduled 於 17/12/2008 送到。

到晚上八時半打電話去 customer service, 佢哋話不會送到,妖,喺咪玩野呀,咁你個PK tracking system 要黎做乜架,都唔準既。咁問佢可唔可以 schedule 個 package 一係早d一係遲d先送,咁我唔駛又請成日假去等個 package,佢又話唔可以,d態度仲要係 "係冇得就你架啦,你咬我食牙?你有種唔好等個 package 囉" 咁既態度,勁想打佢。問佢咁今日係咪真係會送到,佢實牙實齒咁話係,但個 time frame 係 8am - 8pm,問佢可唔可以有個 approximate 既 time frame, 佢又話冇, 超,咁既 time frame 你不如唔好俾 time frame 啦,你又如話成日咪得囉。

已經唔係第一次架喇,三四年前我又喺網上訂左d嘢,又係等到我發忟,UPS真係正 dumbass 公司,真係唔明點解仲有咁多客,聽聞Fedex好得多。
所以呢,我依家又係屋企,唔係話我好想返工,我喺屋企都不知幾多嘢可以做,但就是有點點罪惡感,而且為區區UPS而請兩日病假,真係覺得有d唔扺。

2 comments:

Anonymous said...

好慘呀
唔好嬲啦~

Anonymous said...

唔....我唔知道ups有無..但我老豆成日有人寄purolator俾佢...所以佢apply左一張snr sticker貼o向門口.如果無人o向屋企,d速遞員doo一doo個sticker就會放低件貨o向門口然後走人.如果唔係貴重物件同埋成日都有速遞收,可以考慮一下...不過我諗你都係一兩次o既o者...

我原本仲諗住睇下你洗唔洗我幫手添...不過你請o左假就算啦.