Monday, December 8, 2008

不喜歡

某人成日扮型仔,又以為自己真係好型仔。真係有少少作嘔。

又以為自己好叻,讀 PhD 好叻咩?我細個嗰時覺得 PhD 好勁,但我越黎越覺得,成街都係 PhD啦,都唔係真係咁勁啫(可能係吃不到的葡萄吧),基本上,呢個世代,好多時只要你肯讀,d成績又過得去咁,總係有大學會收你既。

總之某人就係成日覺得佢自己叻過我,我唔係話我叻過佢,但我就唔覺得佢一定叻過我。而我最不喜歡的就是佢成日覺得自己比我 superior ,除左我屋企冇佢咁有錢同埋我英文冇佢咁好之外,我真係唔覺得我會有邊一方面比佢輸蝕。

由於佢以為自己比我 superior,佢就好似覺得佢同我做朋友好似係佢心腸好,可憐我咁,真係唔明佢喺乜心態。

1 comment:

Anonymous said...

唔...你可唔可以將picasa個link放o向右邊underneath blog archive呀?? I'm too 懶...to look for the link...esp when it disappears from the front page.. XP.

PHD,do I know?? Actually most of the people I know are doing PHD lor...sigh...不過我覺得phd真係好普通,讀完出來都未必可以做到大富翁...(押左韻添...)...不過老實講...我都好同意...一group人入面最忙o個d永遠都係phD...你要約佢o地出o黎十世都約唔到,喵又唔覆,生活多姿多采到真係幾個星期前都sip唔到個期俾你食個tea飲個茶.唉...不過習慣o左就ok喇...人o地唔care你都唔洗咁上心,才能造就金剛不壞之身.(orz又押韻.)