Monday, January 12, 2009

頭頭踫著黑

雖然我係唔信呢d嘢,但都要問一問:我今年是否犯太歲??

一月一半都未過,被銀行罰錢,被差佬炒牌,罰款仲要扣三分,倒瀉奶倒瀉 cereal倒瀉牙籤.黑仔到暈.

今個星期四仲要去身體檢查,萬一真係驗到有乜問題,真係唔方唔黑仔.

被差佬炒牌呢鑊先最甘,後面有條友好明顯超哂速,個差佬唔捉佢,捉我 4-way stop 唔停實.好嘢囉,d有燈位既 intersection 我日日都見到d人衝黃燈衝紅燈,又唔見有人捉,就係捉我喺細街唔停實,超無奈.無嘢講啦,家下要排期上 court, 搏個差佬唔出現囉.sigh...

No comments: