Tuesday, January 20, 2009

短宣

參加了為期十二個星期的周未短宣課程,every Sat for 12 weeks, 9:30-~4pm.So far, 上左兩堂,每次都係上晝上堂,下晝出隊實習.

其實本身係半推半就咁報名的啦,因為十二個星期喎,都算係要幾 commit 囉,成個 winter 既星期六就咁無左,再加上星期日返崇拜的話,即係呢個 winter 都唔駛去 Blue Mountain snowboard 啦.今個星期其實都好不情願返咁返學,因為真係好懶,但每次返完都幾開心.

只係上左兩堂,但覺得很不錯耶,傳福音是大使命,但我就一直都無做過,除左成日都話以生命影響生命嗰d好行既野之外,真係無乜試過亦唔知點樣去傳福音.今次真係迫住要做,真係面皮要幾尺厚.但同陌生人講好似容易過同識得既人講,陌生人至多咪鬧吓我,返正我又唔識佢,下次見到佢應該唔會認得我繼續鬧卦.

我一直都唔覺得自己係一個適合做佈道既人,今次真唔知點解 stumble 左入呢個 course 入面,I assume that I'm there bcos God decided to put me there. I hope that through this course, I can be better equipped to serve Him better. (although I'm still going to complain and grumble about it XD)

1 comment:

Anonymous said...

so happy to read this diary....a good step fwd^.^ haha, remember u in prayers la^.^