Thursday, January 22, 2009

Snowboarding Equipment

舊年去左兩次 snowboarding,次次都要俾$$租 equipment, 有時覺得有d唔抵,但同時我又唔係成日去,買套 equipment 真係好貴.

因為公司既愛瀨沙係 snowboard instructor,佢識人可以用超平既價錢幫我買到塊 deck, 咁我就要去買鞋同 bindings. 本來公司附近有間賣 winter sports 既鋪頭,但係佢d平價貨斷哂碼.後尾去左屋企附近既一間 winter sports 鋪頭,dservice 幾好喎,仲俾我執到平貨,發現至平既 snowboard equipment 係買舊年既款.款呢d野我無乜所謂,反正都係初學者,d款太靚吸引太多人注意,一陣間PK嗰時仲樣衰.dcheap cheap 哋既款,"你睇我唔到" 咁就至啱.

尋日仲去左另一間 Shoe Company 買 hiking shoes. 呢排真係買鞋買到窮.

No comments: