Monday, January 5, 2009

不要飲

添記的 Vanilla Latte!

話說前兩日去買野飲,唔想飲咖啡,本來諗住買 hot smoothies, 點知佢部機壞左,情急之下(因為後面好多人排隊),叫左杯 Vanilla Latte, 點鬼知佢又啱啱冇奶,要換,搞左一大輪,杯野果然如我所料地係唔熱既,只係微微暖(係好微嗰隻).都算嘞,反正我都係番屋企,咁返到屋企先丁番熱啦,但係好難飲呀!甜到想嘔,我加水加左兩次都仲係覺得太甜,完全唔覺得自己飲緊 latte, 而係飲緊糖精.

真係貼錢買難受,仲要杯死野唔平架喎,雖然係區區幾蚊雞,但真係覺得洒晒d錢,勁後悔勁後悔浪費左我d血汗錢!!

2 comments:

Anonymous said...

我估應該係佢放多左糖,哈哈哈

嘩,咩加到幾蚊雞啦....

我記得我以前好鍾意飲的佢d french vanilla 架^.^

oily oli said...

是特飲才咁貴啦,諗住 holiday 豪一豪佢,點知就咁 lai 嘢。
French Vanilla 都好甜呀 these days. I used to like it but have decided to not to have it anymore (at least not large size). Same goes with hot choco. Hot choco is so sweet that it's disgusting when you get to the bottom of it.

Maybe I really should just stick with coffee.