Monday, January 19, 2009

Yay for The Shoe Company

尋日同詹占諗住去搵 hiking shoes, 去左幾間都搵唔到心水,需知我既心水係要又平,又實用,個款又唔可以太摺,所以都唔係咁容易搵,正當去完了所有 potential stores 都搵唔到,放棄了而喺個mall 內亂逛之際,見到 The Shoe Company,就入去看看,我從來都未喺嗰度買過鞋,點知就俾我哋見到心水,雖然嗰度無碼買唔到,但 at least 我地都知道邊度有啦,可以去另一間 Shoe company 踫踫運氣,雖然唔喺太平,但應該可以著很多佷多年吧,所以也可以吧。

喺 Shoe Company 另一發現是找到了跑鞋!我嚷著要跑鞋已經嚷了整個 summer, 幾次去找也找不到心水,今次竟然俾我無意間踫到了,還在做特價,平過 Sportchek 呀那些 store 耶,又舒適又好款(at least 我覺得好款),很開心地買了。

一直都覺得 The Shoe Company 是廢廢哋既,但原來可以執到好嘢,下次要買鞋的話,也會去 The Shoe Company 看看喲!

1 comment:

Anonymous said...

hoho, i bought a pair of Vans in ABC Mart (Korea) w/ just approx. $100 hk bucks as well~~