Friday, January 16, 2009

燒到埋身

Global 金融問題終於燒到埋身,今日從第三者中得知公司炒左三個人,十五個人既公司炒左個,是炒了二十個巴仙耶,亦即是五分之一.

說不上是人心惶惶的,at least 我唔惶惶囉.但裁員總不是好事嘛,加上其中一人我蠻喜歡的啦,真可惜.

每次有人離開,無論是自己走又或是被人丁走的,我次次都係從其他人口中先知道消息,什至乎走左我都唔知,十五個人既公司既透明度_真的_很高.

再加上傳聞可能會合併,or 大粒 simple 賣左間公司俾人,呢個就真係會影響到我.

聽天由命,煮到埋黎就食啦.如果真係有一日無得撈,咪當放吓假囉,反正我成日都想放假.

2 comments:

Anonymous said...

Don't worry,sister,
you will not be fired coz you are so helpful~ ^^

Add oil!!!

oily oli said...

haha... I am not really worried about that.