Monday, March 7, 2011

Futon

終於都買咗喇!

由入伙 Day 1 開始就講話要買張 futon 放喺間細房仔度做客房,每次去 IKEA 都睇佢既 futon, 但就係唔啱心水.

平時如果我哋有一個人瞓得唔好,會落樓下瞓梳化,但其實張梳化喺詹占阿姨阿叔換梳化既時俾我哋,佢哋都唔知已經用咗幾多年,根住轉到我哋手都成四年半,其實已經坐得好辛苦,瞓成晚既話第二日都會腰酸背痛,加上我返香港既時候整親咗條腰,開頭都無乜太特別,但後來越黎越嚴重,最後發現原來喺我前排病,成日坐同瞓喺張梳化度,所以條腰越黎越衰,後尾我用一個星期盡量少用張梳化,條腰真係即刻好番好多;跟住我病完到詹占病,又瞓得唔好,所以令我哋 dick 起心肝去搵 futon, 上網睇咗好耐,最後我哋喺 downtown 搵到呢間

http://eastwestfutons.com/

價錢無疑係比 IKEA 貴,但係 quality 好,又可以 upgrade 床褥,又多 cover 揀.所以 finally 買咗 lu~~~~

This past Saturday 送貨黎,我哋砌好之後坐同瞓上去,真係好舒服!舒服到我哋兩個都唔願起身.仲舒服過我哋張床.雖然係貴,但我哋都覺得係一個值得既 purchase. 而且我哋都講咗年幾,絕對唔係一時衝動既決定.

可惜既係,我哋買咗嗰個 cover 既顏色,喺間 store 度睇既時候明明好好,但可能間房既燈光問題,隻色返到屋企完全唔同咗咁,所以我哋諗住去 refund, 要再揀過另一個 cover 先得.

真係好舒服,好想快d有一晚瞓唔著等我有個藉口去瞓新 futon!! hehe…

No comments: