Tuesday, March 1, 2011

三國演義

因為三國殺既原故,挑起了我想重睇三國演義既癮,但我本書喺香港娘家,於是喺網山搵到一個 source, 得閒喺公司睇吓,一百二十回,終於睇完.

喺公司睇既一個唔好處,就係一來成日都驚被人發現,(所以通常都係 lunch time 睇);二來有時好想追落去,搞到過咗 lunch time 仲成日心思思想睇,

今次既重睇,故事精彩之處仍然係覺得好精彩,但同時間,多咗一d細個小學嗰時感受唔到既嘢.

感覺係有d唏噓,好似睇住一個個 kingdom 由無變有,又由強盛變到沒落,老豆好辛苦咁同d老臣子一齊打落黎既江山,話咁易就俾d子孫敗哂.

又發現,原來姜維成日都輸,唔知係因為佢身邊無人幫到佢手吖,定係佢真係咁無用.我記憶中既姜維係勁好多架噃,唉,佢令我有d失望.就算得到孔明傳受俾佢既兵法,連一個小小既鄧芝都鬥唔過,究竟係鄧芝好才智,定係姜維渣呢?同時證明,只懂得佈陣兵法係唔夠既,能否洞察人心亦都好緊要,而呢一樣嘢,有少少係靠天才,就算教你都未必學得到.

以前睇三國既時候亦已經覺得好可惜,孔明真係有幾次好有機會可以打 'lump' 魏國,後主實在太可惡.今次多咗既感慨係,當年孔明出山既時候,已經同劉備講話當佢幫完劉備打完江山之後,係希望可以隠居返去耕田,一方面佢真係好自大,未出山就已經諗住成功之後要收山;另一方面,又覺得佢好慘,最後都成功唔到,辭官歸故里既願望始終都實現唔到.

除咗孔明之外,最值得人欣賞既就係趙雲,記憶中既趙雲係一個好英雄既人物,今次重睇,更加發現,有唔少方面,佢比關公更值得敬重.當然,關公過五關斬六將既義氣真係無得頂,但可惜佢臨尾香,品格上好似有少少缺憾,但趙雲好似真係好完美.

三國演義,應該係我人生中重睇得最多既一本書(漫畫另計 XD),唔知會唔會再睇呢?如果會,又會係幾時呢?

其實,我係應該放多d時間去溫習考試先啱... sigh…

3 comments:

vics said...

我最近都啱啱睇完本簡易版嘅...
本簡易版編排得麻麻...

關公死嗰章令我對關公的為人好失望....
不過可能係編輯嘅問題....(我都唔明D人明明有軍師但係又唔聽自己啲軍師講,咁要啲軍師嚟做咩...)

所以我DL咗個FREE APP...
唔洗錢嘅三國E-BOOK APP...FULL VERSION :)
未有機會睇,因為睇完簡易版無耐唔想開始住...
不過LAP過眼...好似好文言文.我驚自己D中文程度唔夠.....

vics said...

Oh.. I forgot to say... with an E-Book app.... You can even read on the toilet hahahaaa.. very convenient...

oily oli said...

...thanks for letting me know where you read your books...
I think bcos 軍師 is more like an assistant while the actual 兵權 is still in the hands of the 將軍, so 軍師 can make suggestions but the 將軍 is still the actual person who made the final decisions.
The first few chapters was a bit boring I thought. But you will get used to the 文言文. It's not actual 文言文. To me, it's pseudo 文言文 cos the 文言文 I learned in high school is a lot more 文言 than those in 三國演義.