Thursday, March 31, 2011

惡夢

Part I

夢見子華當住一大班粉絲既面攞咗隻鑽戒出黎向佢既女友求婚,女友當然是 'lur’ 飯應啦,夢中既我,有d開心,又有d唔開心.其實我唔明點解我會唔開心,因為我兩個星期前已經決定唔再迷戀子華喇(還是會喜歡,但就是不沉迷囉),所以真係唔明點解會唔高興喎.

Part II

發夢去考PPE喇,但係今年出卷嗰個竟然係子華,於是d題目同往年既 past paper 完全唔同,我好多都完全唔識答... 喺夢入面勁緊張,手又震震哋,寫得好慢,又成日寫錯,然後勁後悔唔放多d時間去溫習,到醒同唔醒之間,個腦仲係咁諗d問題要點答,心理壓力太大了.

讓我,睡一覺好的吧!

No comments: