Wednesday, June 22, 2011

Binbrook Duathlon

詹占今年又報咗名參加兩項鐵人,仲報咗兩個站(very ambitious),是舊年跟我參加過之後俾我吸引咗入 the dark side 吧,哈哈.

今年我冇報名,第一次做旁觀者,做啦啦隊.心情是非常的不同,如果我是參賽咗的話,是會超爆緊張同焦慮的,但做旁觀者就只是興奮而不緊張,行行企企影吓相咁,輕輕鬆鬆的.

詹占亦都順利完成賽事,I’m so proud of you.

之後仲順道去探住喺 Hamilton 附近既細路細嫂,那兩隻小魔怪大得真快!They are at the age that needs constant attention. 看著細路細嫂基本上一整天就在照顧佢哋中渡過,完全沒有自我既時間,感覺好恐怖.:S

細路細嫂俾我不少他們已經用不著的東西給我們,真好,又慳番唔少!仲攞咗一大樽細路自家製的蜂蜜回家(對呀,細路有養蜜蜂),超好味的,同出面街買的完全不同.

至搞笑既係細路同我哋玩 wii 既時候(其實只係玩咗一陣,因為個細仔一醒就玩唔到),一個唔覺意太 high 成個 controller 車咗落坐喺佢大脾既女個頭度,超大力的啪咗一聲,好彩佢個女係鐵打的,平時成日PK都唔喊嗰隻,再加上我哋笑到扒哂地,所以佢又同我哋一齊笑,完全無喊.真乖女!

No comments: