Monday, June 20, 2011

又夢到

子華呀.

發夢同一個不太相熟既朋友 n her bf 去睇子華既 show, 坐第一排既邊邊位,半路中途,子華由得佢d嘉賓表演 take over 佢個 show, 而佢自己就坐咗去我隔離嗰個空位度,仲同我講嘢,又話認得我.佢隻腳跟住唔知點解好凍,佢同工作人員攞咗一對好似搭長途機既襪咁既嘢,仲俾一隻我,話我都應該好凍,俾一隻我保暖.

跟住我好想上厠所,但又唔想去,因為我驚走開咗,返去就會見唔到子華,但佢話 promise 我唔會走開,我返黎佢一定會仲喺度.

夢中既子華超 sweet 的!現實的也是這樣嗎?真的不知道.有時候,我覺得夢中子華既 sweet 其實係詹占既 personality 投射咗入子華既軀殼入面.

但不管那個是誰,都是一個很 sweet 的夢.

可惜,夢醒了,是星期一,要返工去... >_<

2 comments:

Dor said...

"仲俾一隻我,話我都應該好凍,俾一隻我保暖." --> 第2個男人俾隻襪你就著手!!好大膽=P

點解你成日發夢見到子華,但係我未見過山下智久呢?

oily oli said...

好明顯,係你唔夠愛佢囉! hahaha...