Thursday, June 9, 2011

被趕

發夢被詹占逐出家門,然後跟一個小學男同學子龍一起生活,該男生是有老婆的喇,但佢老婆唔知去咗邊度,但佢一直都在等她返回他身邊,於是我倆被另一半拋棄的可憐蟲就開始了相依為命的生活,外間既人都好奇怪我哋既關係,但其實我哋都係一直在等各自的另一半回心轉意的一天.

奇怪的夢(你有那個夢是不奇怪的?),因為我同呢位同學經己好多好多年無見,同埋詹占趕我出家門既原因超怪,anyway… 唔知係咪因為看/聽得太多謝霆鋒同張柏芝既新聞,才會做這個怪夢.

話外話...

近幾日都好想食魚生呀,唔知係咪因為天氣酷熱所以想食d唔熱既嘢呢?嗰日同舊同事食 lunch, 其中一個人既 bento box 入面既 sushi 好似好好味咁喲,可惜我點了炒udon, 雖然都有點點三文魚,但點都唔夠成舊魚生咁食咁正,於是就只有乾看同流水的份兒.

好想食,越無得食越想食...

1 comment:

Dor said...

haaai just wrote a post about my sashimi dinner, what a coincidence small ghost!!!