Wednesday, October 2, 2013

我的快樂

建築喺我老細既痛苦身上。

I didn’t do it on purpose. 近兩個星期喺公司都比較清閒,因為老細個老細放咗大假,咁不幸地,我老細個老豆中風,佢成日出入醫院,無時間返公司,咁就無人理我,我要做既嘢而經做哂,又無其他嘢做,正一無皇管,打大招牌偷懶。

所以呢兩個星期喺公司都好努力咁做教會嘢,catch up 返唔少。

老細個老豆上星五仲香埋,老細呢兩日話明唔返,要去打點後事,於是我今日就借D而咁話就話 work from home, 但d work 就大部分係 housework, 唔係 work work 囉。

但快樂埋今日就無架喇,老細今日 funeral, 明天一切打回原形不突止,肯定仲要出多幾錢肉緊去 catch up 返D嘢,聽日我就知死。Confused smile

不過見到老細都好辛苦,頻頻撲撲,but at least now it’s over now. My boss is a good man. Hope he and family can recover soon.

No comments: