Thursday, October 17, 2013

“I can’t afford to lose you”

有人對我說這句話,是我在行 trail 的時候有少許失足,差點點跌落小斜坡的情況下說的。

如果係某人講,會很甜心囉,尤其是近期在 '看' Hunger Games, (if you haven’t seen the movie and don’t know what it’s abt, it’s basically a game of killing every competitor and be the last one standing to survive. And the lead male and female characters are in love, well… not so much the girl but the guy was. Anyway, they were trying to keep each other alive),滿腦子都是 "我不能失去你","我沒有你活不下去" 的法。所以一聽到一句這樣的說話,我心裡想的就是情人在生死關頭既苦又甜的對話,可是...

對我說這句話的人,是我

老細 Confused smile

我哋星期二很罕有地一起出 site visit, I didn’t expect that we had to walk around the site and along the creek and such, 由於我仲係暈吓暈吓,行行吓少少踏空,失少少平衡, my boss, walking right behind, 就說說笑的說了這句窩心的說話,but he’s the wrong person to say that to me la. Imagine if it’s 子華,呵呵呵,真係會開心到三日三夜都瞓唔著!In love

雖然係老細講出,但都是一件好事,at least I know that I am not in any immediate danger of getting fired。See? So many ppl love me!! 呵呵呵呵!真的是人見人愛,車見車載!Be right back wahahahahaha…

1 comment:

vics said...

你仲暈???睇睇醫生好...

你老細對你好有愛...
我以為唔知邊個同你去行TRAIL驚搵唔返條路出去所以咁講...哈哈哈...睇完成篇先知係你老細...