Saturday, April 30, 2011

Renewed Drum Life

其實卑人自一月開始,已經斷斷續續咁學咗幾個月鼓喇.

之前咪講過話想學返既?咁好俾我搵到個喺屋企附近既私鐘,我覺得佢教得幾好丫,有耐性又唔會俾太多 pressure 我.啱哂我,尤其是我呢d成人學生,有時唔係真係太多時間去練,

私鐘跟琴行最大既分別係私鐘 flexible 好多,要 cancel 既話只要早一日出聲就得,琴行好麻煩,幾個月一期,每期只可以唔知幾多次 cancel, 仲要係dcancel 唔係真係 cancel, 只係改期,你無得閒改期既時間既話,有d琴行會食咗你d學費,超唔抵.

我買咗一套 cheap cheap 既 beginner 電鼓喺屋企練,買電既原因係貪佢細少少,無咁阻地方,同埋練既時候可以戴 headphone,唔會嘈親人.

但唔知係因為我套嘢實在太 cheap,定係電既始終無真鼓d聲咁好,老師嗰套鼓 (was just a 2nd hand cheap-ish set, according to him),係好聽d,同埋你打個位唔同既話d聲又唔同,especially cymbol, 我嗰套打邊個住都差唔多,但老師個 cymbol 就會有唔同效果.

不過我都係唔好要求咁高住,玩住先啦,其實如果無比較,我嗰套d聲都ok架,電既另一個好處係可以轉聲,可以由普通鼓聲變 funky 鼓,又可以變 bongo. 真的是很不錯的了.而家重要既係學得好d先,如果唔係就會淪為嗰d影相毫無技術可言,但副架餐就超勁嗰d人.

學得都幾okso far, 但呢幾堂開始有d難度,有時喺屋企又懶唔想練.

不可懶惰!

2 comments:

anna said...

u reminded me about my piano...I wanted to have a private tutor as well...

oily oli said...

I thought that you are having lessons already. Are you just learning on your own?