Wednesday, April 13, 2011

Terrible Dream

Dreamt that it was Sat, 詹占為咗唔去星期一既一個 conference, 佢叫咗一間醫院星期日幫佢安樂死.

我喺夢中喊哂咁話你明明應承 that we’d grow old together, 而家咁快就死算係點?如果係病死或者俾車車死我都可以明白,但無啦啦自己選擇死,明顯係唔守諾言.然後我又 beg 佢話如果你唔鐘意份工,咁唔好做囉,留喺屋企我養你.但佢死意已決,唔會改變.

咁我就話不如佢叫間醫院改期啦,星期一凌晨先死啦,唔好星期日死,詹占話無得改;我問咁星期日幾點鐘,佢又話唔知,anytime on Sunday. 咁我哋即係剩番半日度.

跟住個夢一閃,已經係星期日,我一個人返咗去類似屋企既地方,詹占既 gay brother n his partner were there (they don’t exist in real life). They bought me some indian food, 話係詹占交帶落叫佢哋照顧我.佢哋食得好滋味,我心入面知道, it could be any time now, 我仲點有胃口食得落.

跟住個夢就喺好傷心好傷心之下完咗.

醒番,明知係個夢,但傷心既感覺持續,話咗個夢俾詹占聽,佢話我傻仔,明明醒番都仲咁傷心,我都覺得自己好白痴,但就係好傷心.

d咁既夢好可怕,千祈唔好再發.>_<

1 comment:

annako said...

can sense this dream was a real nightmare. Don't worry just a dream. maybe u are too scared of living w/o him and that you made up such a dream.