Thursday, April 28, 2011

Spaceballs

我 join 咗幾年既 ultimate team Spaceballs,今年因為唔夠人而成不了隊.其實舊年因為幾個原夬,我唔太特別 enjoy 嗰 season, 加上今年係我既休息年,本來我都無打算參加,但知道成不了隊的時候,真是覺得很可惜啊.今年成不了隊,基本上即係完了,因為各人都會找到新的歸宿,唔會再有人回 Spaceballs 架喇.

下年我要是再想玩的話,我也要重新找個歸宿,重新適應新的隊友.唉,找歸宿不難,但找一個投契的歸宿就難喲.不過下年的事下年才算,下年應該很忙囉,可能我想參加也參加不了,可能從此掛靴也說不定.

再見喲,Spaceballs. 我會懷念你的.

No comments: