Thursday, February 5, 2009

返學定返工?

好得意,因為好多唔識我既人都會問我依家返緊學定做緊嘢.

短宣導師:你返緊學定做緊嘢?

巴士佬因為我呢排日日都搭嗰架車,佢開始認得我,佢日日都見我落車行去某一邊,前兩日我落車嗰時,佢問我:Is there a school over there?

公司同事個女同佢阿媽講話我好似大學生,之後有一次佢問我:你究竟幾多歲?(佢讀緊 grade 8)我話我只係大佢幾年,不過我係天才,所以已經大學畢業,同佢阿媽喺同事.佢雖然有少少懷疑,但又真係信架噃,小朋友真係好得意.

教會新來的朋友:你現在是學生還是出來做事的?(普通話問)

真係人靠衣裝,著得 casual d,背住個 backpack,就會好多人以為你返學.

2 comments:

blueberry said...

that's so true!
i still remember when u were in the gown....so pretty

Anonymous said...

係因為你個樣好細個,
又著得好casual,
不過d人都好搞笑,
連司機都問,
哈哈~~