Friday, February 13, 2009

至鬼憎

d明明唔係我做開既 project 無啦啦 "對" 俾我,仲要係星期五中午 "對" 俾我,但星期二要交貨,星期一明明係公眾假期,咁即係明屈我一係開 OT 一係星期一返工,星期一返又唔係 paid double, 咁即係玩野啦.

所以成六點嘞,我都仲喺公司.仲要呢,係 run simulation, 慢到死,想做快d快d走都唔得,激死.真係等個 simulation 等到發忟.

點解?點解成日都質d明明唔係我做既 project 俾我?成日都要我執二攤?成日都要我執手尾.?我唔知頭唔知路,屈我執手尾都不突只,仲要做得快,雖則我係出糧既,但家吓老奉架?次次都係咁,我真係成日都咁得閒你鐘意我幾時開 OT 就開 OT 架?

好討厭!

3 comments:

Anonymous said...

閤下形容之事件隔天發生在偶身上,實屬哀哉,哀哉,哀哉....

Dor said...

小鬼!等大家姐幫你打小人啦!

oily oli said...

小人喺我老細,唔打得,打親佢,我冇得撈仲死.haha...