Wednesday, February 25, 2009

詹占回來了

近排成日的出 trip 呀,都不知是不是去了滾耶.(haha... 打到這裡自已都笑了起來喇,佢這人呀,我去滾佢都未去滾啦)其實只係出左兩次 trip 啫,只係相隔的時間不遠,就好像成日都不在家似的囉.

佢喺屋企既好處係會有人煮野俾我食囉,尋晚去完牙醫返到屋企都已經成七點半,一返到屋企就有野食,唔錯唔錯.

Yesterday was pancake tuesday. Had pancakes for dinner. AWESOME. I love pancakes. I was so hungry last night. Had 5 pancakes and I was still hungry afterwards. Don't know what's wrong with me. 生蟲.

尋晚爆早就瞓,因為前一晚超唔夠瞓,樓上屋主生左個BB,(其實好奇怪,我哋根本就唔知佢有左,跟住無啦啦有一日就開始聽到樓上有BB聲),個死人BB好Q煩,成日喺度喊,半夜三更又喊,嘈到死,點瞓?仲要唔知係咪因為有個BB,晚晚個 heat 都開到超行,晚晚都熱到嘔電,好想搬... >_<

2 comments:

Dor said...

嘩小鬼!原來你屋企係老公仔負責煮野食架?幾好喎^^
係啦...BB喊真係好煩!!!!!!!!!! >.<

oily oli said...

係咁啱啫,唔係日日都佢煮既.我都有煮架.
唔係以為我乜都唔做喺屋企淨係做皇帝呀.