Friday, February 27, 2009

皮蛋爆炸記

新年既時候朋友來我家打邊爐,有三大隻皮蛋剩咗喺我屋企,都唔知愛黎做乜好.對我黎講皮蛋既用途就只係煲皮蛋瘦肉粥,於是星期一就煲啦,點知到要開皮蛋既時候,我才驚覺原來我成世人都未開過皮蛋架,仲要係連睇都未睇過人開皮蛋.咸蛋都仲可以,話哂都見過人點開,但皮蛋真係未見過.

不過都冇辦法,d蛋點都要食咗佢,咁就梗硬開蛋,點知就咁賴野,皮蛋d皮飛到成枱成地都係,執死我.就係咁,我既第一次就奉獻咗俾嗰隻皮蛋.

引用我阿媽阿爸好鐘意講既一句話:
死唔死丫,咁大個人連皮蛋都唔識開(藍色部份可因應場會填入適當語句)

1 comment:

Anonymous said...

哈哈
皮蛋我都唔識開WOR
而且也冇看過人開~~