Monday, February 9, 2009

寂寞的晚上

詹占出國去,得番我自己一個喺屋企,上個星期四整親手腕,尋晚去唔到打羽毛球,一個人 on 居居,就睇 VCD, 睇番 Bridget Jones 1, 真係好鬼死好睇架啫,真係好鬼死鐘意 Colin Firth 架啫.

係寂寞,但我係不怕寂寞嗰亭人,有時返而好 enjoy 自己一個既時間,真係自閉仔女.其實係有好多野等住我做,但我又唔想做,淨係想灘屍,睇完戲,睇書,睇左唔夠五頁,爆眼瞓,搵周公陪我.周公對我太好,基本上一瞓就瞓到今朝,但對周公,我仍然係依依不捨,周公呀,我好掛住你~~

呢排公司唔係咁忙,有野做,但勁唔想做,坐吓坐吓咁好眼瞓.~_~

2 comments:

Unknown said...

come out and drink with us ma~

Anonymous said...

Where is James?
If I were you, I would be very scare. Your house is so large, afriad....