Wednesday, February 4, 2009

Facebook 的麻煩及好嘢

麻煩就是一公司那個我不喜歡的人要 add 我囉,真係唔知道佢要 add 我黎做乜.又唔可以 ignore 佢囉咁先麻煩,如果唔係同佢同一間公司同一間房坐,我真係會 ignore 佢囉.

好嘢就我小學有人開左個 group, 搵返好多 "失散" 左既朋友仔.見到佢哋喺香港 re-U 既相,好羡慕,I wish I was there. 睇佢哋d相,十幾年冇見大部份個樣都唔同哂,真係喺條街撞到都唔認得.嘩,咁就十幾年,真係快到你唔信.突然間覺得自己好老好老.

好想聚一聚,但唔知見到又會點?咁多年冇見,有d其實以前都唔係好熟,見到會講d乜?唔知下次返香港會唔會有機會見到佢哋?

No comments: