Tuesday, July 5, 2011

好久不見

Wedding 比我預期中的好,雖然食物方面真係好唔得,但能夠見到一d好耐好耐冇見既朋友,所以還蠻ok的.

之後星期日晚仲出黎飲嘢,其實正常情況下,星期日夜晚咁既鐘數,我先唔會出現,但都係俾面嗰d好耐冇見既人先至赴約,因為今次一別,又唔知要等邊個結婚先再有機會再見.

由於有好幾個人係好耐冇見,update 咗大家既近況,當我以為自己好醒,知道咗好多新消息向某人會報既時候,才發現呢d所謂既新消息原來唔係新消息,原來全部人都知道,other than me and 腎腎,爆無奈.

因為咖哩姐剛生咗,再加上珍大姐又有咗,有唔少既話趕都係圍繞住bb呀,大肚呀之類,其實我唔太關心.不過真係好奇怪,有啦啦成村人大肚,I expect 剛結婚的新人亦將會喺短期內宣佈大肚,因為佢哋既 wedding vow 同從牧師口中所講佢哋結婚其中一個原因係為咗建立家庭,咁如果佢哋身體健康既話,我相信不出半年佢哋就會有成果.不過照正我喺條 news chain 入面個 position 咁低既位置,加上我人家不太相熟,可能當我得知消息既時候人家已經生咗.

嘩,咁搞法,下次出黎 book 枱要 book 好大張囉.

3 comments:

Vics said...

BB坐BB椅㗎嗎應該唔洗好大張啩。
非死不可好似開始有相睇…望住你話都幾靚嗰件緑色禮服,我的焦點去咗另外一個地方…我諗我又諗多咗喇。哈哈哈下次msn見到同你分享我的observations...
仲有起碼你係親身聽到某些人的消息…好多我都係由你度聽返來…(this time gum arm the two pieces of news the persons pity my absence so they told me in advance but that's about it...)所以真是好多謝你的滙報。good job. :)

Dor said...

'還蠻ok', '爆無奈, 小鬼你依家咁台妹既, hehe =P

oily oli said...

真的很台妹嗎? 我不是有心的喲~~ 請見諒. 我是正宗香港出產的呀!