Thursday, July 21, 2011

熱爆多人多

呢兩個星期都熱爆,又乾爆.

其實我唔太 mind the heat. 但我間屋舊到連 insulation 都無,真係超熱,想唔開冷氣都唔得.夜晚都瞓得唔係幾好.

加上可能係太熱太乾既關係,我既 allergy 好似嚴重咗少少,鼻勁塞,透唔到氣好辛苦.

For the sake of not further heating up the house,呢排都盡量唔喺屋企煮食,但係個難度就係買外賣 or eat out 既話,會無乜菜食,我呢排係努力咁均衡飲食丫嘛,真係有d麻煩.同埋外賣同 eat out 就通常都 pack 唔到 lunch 返工,理論上我係可以 pack 三文治,但我呢排又唔可以食 cold cut meat, 真係好麻煩囉.呢兩日都係食喺T&T買既叉燒食同菜肉包就算咋.

Going camping next weekend. Hopefully, it’ll be less hot by then cos I don’t wanna get overheated or get heat stroke.

No comments: