Wednesday, August 3, 2011

維他檸檬茶

有沒有人發現維檸檬茶的包裝改了?

由從前的肥矮包裝變成了瘦長包裝.

仲出咗三隻不同的口味.由於唔知邊隻味打邊隻味,我買咗其中兩種入camp,super icy 嗰一 pack 無飲到,拎咗返屋企,誰知 super icy 既味道係薄荷味,好難飲耶!(我個人唔喜歡薄荷味)

是薄荷味就直說嘛,叫什麼super icy唧?害得我買錯了,而家仲剩五包,都唔知要黎做乜.

下次買的時候真的要很小心,因為三隻味的包裝基本上係差唔多,驟眼望落去三隻都係一樣咁上下樣,只係打斜形容係乜味嗰度唔同,下次要小心唔好買錯!

今次買咗嗰兩 pack 既另一 pack應該係原味(唔記得咗叫乜名), 唔知第三隻是什麼怪味呢?個味既名我都已經唔記得咗,記得好似係怪怪的,所以選了 super icy 都無選那一個.如果下次要試,我一定唔會買六包裝咁笨,買一包試試先唔好再俾佢坤.

原味咪好好哋囉,做乜咁出埋咁多古靈精怪既味啫?討厭.

No comments: