Thursday, August 18, 2011

Bad Lunch

基於唔想去咁遠既理由,去咗一間明知比平時買開外賣貴一點的港式茶餐廳買 lunch, 買咗午餐焗葡汁雞扒飯.

結果呢,那個所謂的葡汁除了是黃色之外,根本一d葡汁味都無,基本上係乜味都無,都唔知係乜鬼汁黎架,好似係d水加生粉整到佢"結結哋"然後加d黃色素落去咁.又勁細碟喎,我呢排既胃口因為個胃被頂住同埋少做運動既關係,食量比之前細咗好多,一碟干炒牛河可以分兩餐食(認識我既人就知我不時食幾多嘢),但呢碟葡汁雞扒飯食完我仲好似唔係好飽咁,即係半碟干炒牛河都不如.

杯奶茶又細又無茶味.

把鬼!真正的貴夾唔飽,貴夾唔好食!

2 comments:

Dor said...

我都好中意食焗葡汁雞扒飯,富善間金源整得幾好味又唔貴,9點後仲有宵夜VERSION細D平D最FIT我!下次返香港你可以試呀^^

oily oli said...

aiya... 番黎有太多嘢想食嘞!
其實我係好鐘意食中式焗飯/意粉,但詹占就覺得好奇怪,明明有正式既西餐,就鐘意食埋哂d"假西餐"...