Thursday, August 11, 2011

頭號怨男

公司有個怨男,really getting to my nerve. 日日就在投訴這投訴那,spending prolonged period of time complaining about either the client or the agency or the company with the lady whose office is right behind my cubicle. And he’s loud. And they don’t close the door. And the lady is also loud. Sometimes, he’s not even complaining about work-related stuff but his neighbour.

超爆煩,每日如是.咁多投訴,做得咁唔開心,不如唔好做啦!

Honestly,  好多時真係想叫佢 shut up.

有一日佢喺佢自己間office 度傾電話(佢個office 隔我三個位,但佢太大聲,又唔閂門,所以我聽得好清楚),話佢架車條軚死咗,但前一晚明明ok,因為佢去咗 pump軚,但第二日條軚就已經死哂.跟住佢講完之後又同我後面既大聲婆講一次,基本上我聽咗佢既 story 兩次,跟住佢哋又懷疑係佢個 neighbour 整佢條軚.

我心諗,你咁死煩,又咁乞人憎,梗係得罪人多,俾人放軚氣都唔奇啦,同埋我覺得佢有少少抵死囉.

雖然我知我咁諗好黑心,but I couldn’t help it. 佢真係勁揪煩.我有衝動想毒啞佢.

2 comments:

Dor said...

我公司都有個怨男,而且唯一一個同事,佢啱啱又係電話都怨,佢連老闆請既LUNCH都投訴塊扒細,大佬,FREE LUNCH WOR,細咪細LAW!!超煩,頂唔順!!!

oily oli said...

Free lunch 都咁多投訴, 叫佢食屎啦. haha