Thursday, August 4, 2011

Not Much Too Do

Haven’t got too much to do at work recently. Worrisome. Not that they can lay me off for at least another year tho cos I have some sort of protection now. But I’m just worried that I may get laid off afterwards if the situation continues.

基本上,我覺得我呢排都係處於準備開始放假的鬆弛狀態,唔係我唔想做嘢(講你都唔信,其實我好想多d嘢做),但每次 I asked my super what I can do, he kept saying that there were lots to be done, that I don’t have to worry about not getting any work. But he doesn’t actually give me anything to do. 唉,我問又問咗佢,但仍然係無嘢做,咁我可以點?

間唔中,佢會俾d執頭執尾嘢我做,但嗰d嘢,通常唔駛半日就做好哂,就算我點拖都拖唔到多過一日,唔知係咪佢諗住我都就黎放假,於是費事開d新嘢俾我做.

而且成日都要扮做嘢,扮得好辛苦囉.自己都覺得得閒到唔好意思白逗佢人工.

No comments: